Сторінка для 5 класу
Понеділок, 28.03.2022 р.
Контрольна робота за темою: “Сила
творчої уяви” В-1
1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла
А. у човні; Б. на березі; В. на дереві;
2.
Кроляча нора знаходилася
А. під живоплотом; Б. у кущах; В. під деревом.
3. Аліса, падаючи в колодязь, думала, що летить
А. до центру Землі; Б. у космос; В. до казкового королівства.
4. Лакеями у лівреї були
А.карась і змія; Б. карась і жаба; В. жаба і миша.
5. У будинку герцогині панували
А. гармидер і брязкіт; Б. тиша і спокій; В. гармидер і спокій.
6. Цвєтаєва М.О. за професією:
А. піаністка; Б.художниця;
В.журналістка
7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші?
8. Кому належать ці слова:
«Іншої ради нема. У
нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома."
9. Назвіть композиторів, про яких іде мова
у вірші Цвєтаєвої.
10-12 Встановити послідовність подій тексту:
1.
Зустріч двох лакеїв.
2.
Пекельний гармидер у будинку.
3.
Герцогиня з немовлям.
4.
Чеширський кіт.
5.
Розмова Аліси з Герцогинею.
6.
Перетворення немовляти на порося.
7.
Бесіда дівчинки з Котом.
8.
Пробудження Аліси на березі річки.
Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви” В-2
1. Аліса побачила кролика, який дістав з кишені:
А. червонобоке яблуко; Б. білу
хусточку; В. годинника.
2.Під час польоту
кролячою норою Аліса прихопила варення:
А. малинове; Б. абрикосове; В.
помаранчеве.
3.На триногому
скляному столику лежав:
А. пухнастий кіт; Б. крихітний
золотий ключик; В. кусень хліба.
4. Через випиту рідину
з пляшечки Аліса
А.зменшилася; Б. збільшилася; В.
потовстішала.
5. Повітря у кухні Герцогині було насичене
А. ароматом троянд; Б. запахом
юшки; В. перцем.
6. М. Цвєтаєва почала віршувати у віці:
А.6 років; Б.9 років; В.15 років.
7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Кота?
8. Кому належать ці слова:
«Недолюблюю
котів?! А ти б їх долюблювала на моєму місці?!»
9.Про які твори М.Твена говориться у вірші М.Цвєтаєвої?
10-12 Встановити послідовність подій тексту:
1.
Збільшення росту Аліси.
2.
Озеро, створене дівчинкою.
3.
Міркування Аліси.
4.
Зменшення росту за допомогою віяла.
5.
Купання в солоному озері.
6.
Розмова з мишею.
7.
Стежка до чарівного саду.
Комментарии
Отправить комментарий