Сторінка для 5 класу

 Понеділок, 28.03.2022 р.

Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви”  В-1

1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла

А. у човні; Б. на березі; В. на дереві;

2. Кроляча нора знаходилася

А. під живоплотом; Б. у кущах; В. під деревом.

3. Аліса, падаючи в колодязь, думала, що летить

А. до центру Землі; Б. у космос; В. до казкового королівства.

4.    Лакеями у лівреї були

А.карась і змія; Б. карась і жаба; В. жаба і миша.

5. У будинку герцогині панували

А. гармидер і брязкіт; Б. тиша і спокій; В. гармидер і спокій.

6. Цвєтаєва М.О. за професією:

А. піаністка; Б.художниця; В.журналістка

7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші?

8. Кому належать ці слова:

«Іншої ради нема. У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома."


9. Назвіть композиторів, про яких іде мова у вірші Цвєтаєвої. 

10-12 Встановити послідовність подій тексту:


1.      Зустріч двох лакеїв.


2.      Пекельний гармидер у будинку.


3.      Герцогиня з немовлям.


4.      Чеширський кіт.


5.      Розмова Аліси з Герцогинею.


6.      Перетворення немовляти на порося.


7.      Бесіда дівчинки з Котом.


8.      Пробудження Аліси на березі річки.

 

Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви”  В-2


1.    Аліса побачила кролика, який  дістав з кишені:

А. червонобоке яблуко; Б. білу хусточку; В. годинника.

2.Під час польоту кролячою норою Аліса прихопила варення:

А. малинове; Б. абрикосове; В. помаранчеве.

3.На триногому скляному столику лежав:

А. пухнастий кіт; Б. крихітний золотий ключик; В. кусень хліба.

4. Через випиту рідину з пляшечки Аліса

А.зменшилася; Б. збільшилася; В. потовстішала.

 5. Повітря у кухні Герцогині було  насичене

А. ароматом троянд; Б. запахом юшки; В. перцем.

6. М. Цвєтаєва почала віршувати у віці:

А.6 років; Б.9 років; В.15 років.

7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Кота?

8. Кому належать ці слова:

«Недолюблюю котів?! А ти б їх долюблювала на моєму місці?!» 

9.Про які твори М.Твена говориться у вірші М.Цвєтаєвої?

10-12 Встановити послідовність подій тексту:

1.      Збільшення росту Аліси.

2.      Озеро, створене дівчинкою.

3.      Міркування Аліси.

4.      Зменшення росту за допомогою віяла.

5.      Купання в солоному озері.

6.      Розмова з мишею.

7.      Стежка до чарівного саду.

Виконайте контрольну роботу у робочих зошитах, сфотографуйте і надішліть мені у вайбер  0509433650

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога