Понеділок, 31.01.2022
Математика. Складаю вирази. Створюю стовпчасту і лінійну діаграми. Обчислюю площу і периметр
Що потрібно для того, аби обчислити периметр? Площу? Чи знаємо довжину? Чи знаємо ширину? А чи можемо дізнатися? Що про неї сказано? (На 12 м менша). На 12 менша це як (Відняти 12). Чому дорівнює периметр? (Сума довжин усіх сторін). А площа? (Ширина помноженп на довжину). Що таке масштаб? Як побудувати план майданчика? Розрахувати при креслені, що в 1 см закладено 4 м. Виконаємо.
№ 167. Повторимо порядок дій.
Спочатку - в дужках; потім - множення і ділення, а тільки потім - додавання і віднімання.Дії виконуємо зліва направо за однієї важності!
Домашнє завдання: № 170,171 на стор. 33
Літературне читання. Знайомі незнайомці. Алла Коваль
Прочитайте уважно статтю підручника. Якою вона є за змістом? Чому ви так вважаєте7 Які ще статті з історичною інформацією ви пригадуєте? Чи можно вважати інформацію у статті повністю науковою. Чому?
Навчіться читати без зайвих зупинок. Пригадайте з уроків ЯДС історію створення нашого міста. Спробуйте знайти в інтернеті в книжці Алли Коваль пояснення назви нашого міста.
А зараз прослухайте, звідки пішла назва старовинного українського міста Чернігів.
Інформатика. Розв’язування
задач з використанням математичного моделювання
Комментарии
Отправить комментарий