Четвер, 27 січня 2022р.
Українська мова. Розпізнаю дієслова




                                                Пригадай, що таке СЕНКАН.
                   Звернися до правил складання сенкану на сторінці 98 підручника.
         Домашнє завдання: вправа 10 на стор.99, а також скласти сенкан на тему Океан (пригадай попередні уроки з Я досліджую світ).


Математика. Дії зі складеними іменованими числами. Розв'язування задач

Прослухайте ще раз, як виконувати дії з іменованими числами.

Склади будь-яку задачу, що тобі цікава, розв'яжи її.

Домашнє завдання: стор.20 № 96, 97

Мистецтво.
Розучування пісні "Спасибі, вчителю" Н. Май.



Мій добрий вчителю,
Душа Твоя криниця,
Скажи мені, чому
Тобі вночі не спиться?
І посивіли скроні
Й сумні Твої вуста,
І відлітають вдаль
Твої літа!..

Приспів:
Спасибі, вчителю,
Мій давній оберіг,
За те, що я
Вертаюсь на поріг,
За те, що Ти навчив
З добром на світі жить
І за дитинства
Неповторну мить!

Пробач, учителю, Соколе сизокрилий, За те, що часом ми Тебе не розуміли, За те, що білі скроні Й сумні Твої вуста І відлетіли вдаль Твої літа!.. Приспів. Мій вчителю, вклоняюся Тобі За Твої добрі очі, За Твоє велике серце, За те все добро, Що Ти посіяв в наших душах!
Приспів.

Інформатика. Дії об'єктів
Продивіться відео, спробуйте створити власний продукт.




 










Комментарии

Популярные сообщения из этого блога