Середа, 22.12.21.   ЯДС


Домашнє завдання: стор. 141-144, зошит стор. 70, впр. 1, 2, 3, 4,5.



Код доступу 3013612
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Математика.Обчислюю площу ділянок прямокутної форми за їх планом. Порівнюю іменовані числа з одиницями площі.
1)В одній руці права половина яблука, в іншій - ліва половина яблука. Якщо їх скласти до купи, то вийде ціле яблуко. Питання: яку частину складає половина яблука? (1/2). Отже, перший доданок, як і другий,  - це 1/2 від суми.
4)площа прямокутника - це одна сторона помножена на другу, тобто 1 множник помножений на другий. Добуток 36см2. Примноженні яких двох чисел отримуємо 36? (6 х 6, 4 х 9).

    1) Пригадаймо вчорашній урок. Площа шкільного коридору, як і класної кімнати, або території квартири, будинку, вимірюється в м2; площа сторінки учнівського зошита - в см2, площа поверхні стола близька до 1 м2, але незавжди метр2, тому зручно вимірювати в дм2.

    2)Спробуємо виконати на практиці: прямокутник має дві сторони 2 см і 5 см. Знайдімо площу: 2 х 5 = 10 см2.
5 х 2 = 10 см - довжина, збільшена у 2 рази. Шукаємо площу: 10 х 2 = 20 см2.   20 см2 : 10 см2 = 2 рази. Отже, збільшиться у 2 рази.

     2 х 5 = 10 см2.
   2 х 3 = 6 см - ширина, збільшена у 3 рази; 5 х 3 = 15 см - довжина, збільшена у 3 рази. Шукаємо площу: 15 х 6 = 90 см2. 
90 см2 : 10 см2 = 9 разів. Отже, площа збільшиться у 9 разів.

     2 х 5 = 10 см2.
5 х 4 = 20 см - довжина, збільшена  в 4 рази; 2 : 2 = 1 см - ширина, зменшена у 2 рази. Шукаємо площу: 20 х 1 = 20 см2.
20 см2 : 10 см2 = 2 рази.

Про що запитується? Чому зразу не зможемо відповісти? А чи зможемо дізнатися, скільки засіяно соєю? Чому? А чи зможемо дізнатися площу. А як дізнатися ширину?. Отже, 
1)84 : 2 = 42 (м) - ширина ділянки;
2) 84
 х  42
   168
+336
  504 (м2) - площа  всієї ділянки;
3)504 : 3 = 168 (м2) - площа під соєю;
4)504 - 168 = 336(м2) = решта, просо.

                          Задача для самостійного виконання:
Пригадаймо порядок дій: спочатку виконуємо дії в дужках, потім дії І ступеня - множення і ділення, потім - дії другого ступеня  - додавання і віднімання.


Робота з іменованими числами для самостійного виконання:
Задача
Пригадайте, що таке масштаб. В даному випадку масштаб 1 до 100. Виміряйте лінійкою відрізки і кожне значення помножте на 100.  Значення додайте. Це й буде шукана відстань.
Відстань, як і площа, позначається S.
 
 Домашнє завдання: стор.120,№ 695,696.

Українська мова. 
 Для перевірки: одинадцять, п'ятнадцять, шістнадцять, двадцять, тридцять, шістдесят, п'ятсот, дев'ятсот.


Творче завдання:


Мій варіант.
Природа
Земний рік триває триста шістдесят п'ять днів. Якщо це високосний рік, то він продовжується триста шістдесят шість днів. Кожного року ми спостерігаймо чотири пори року. Будь - яка пори триває три місяці. Місяців у році - дванадцять, як у казці.  Кожен з одинадцяти місяців має тридцять або тридцять один день. І лише один місяць, лютий, відриває двадцять вісім або двадцять дев'ять листочків календаря. Бо саме такою є тривалість цього місяця.

Домашнє завдання: стор. 82, впр.10

Код доступу 6651617
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Літературне читання. Бодо Шефер. Пес на ім'я Мані, або Абетка грошей. 

Прочитайте, будь ласка, уривок на сторінках 87 - 89 (до слів ...Одного дня  сталося справді неймовірне.) ("Перлинка"). Перекажіть прочитану частину.
Домашнє завдання: читайте обрану самостійно книгу з власної сімейної або шкільної бібліотеки.


























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога