П'ятниця, 29 жовтня. ЯДС. Де шукати скарби України






Домашнє завдання: опрацювати 34 сторінку зошита з друкованою основою. (35 зробімо у класі, коли вийдемо до школи).

Українська мова.

Подумай, яке закінчення им впишеш виділене слово. Скориставшись таблицею, наведеною нижче, впиши закінчення.




Домашнє завдання: вправа 6 на стор. 57, зошит "3000 вправ",стор.30

Математика. Нумерація багатоцифрових чисел. Утворюю, порівняння та записую числа у межах 2000. Розв'язую задачі та обчислюю вирази

Для усного виконання:
Для письмового виконання:

Для усного виконання:
Для письмового виконання:
Пригадайте цей тип задач. Як він називається? Правильно. Це задача на знаходження четвертого пропорційного. Спочатку назвіть, що означає кожне числове дане. Яке основне запитання в задачі? (Яка вантажність другого автомобіля?) Чи зможемо одразу відповісти? (Ні, не зможемо?) Чому? (Тому що для того, щоб знати, яка вантажність, треба знати, загальну масу вантажу і кількість зроблених рейсів. Загальну масу знаємо, а от кількість рейсів - ні. Але в умові сказано, що кількість рейсів була однакова, що у першого автомобіля, що у другого. Так, ми не знаємо, скільки рейсів зробив перший автомобіль, але можемо взнати, так як маємо два числові дані: це загальну масу вантажу, що перевіз перший автомобіль, і скільки перевозив за 1 раз (це вантажність)). Для цього:
96 : 12 = 8 (р.) - кількість рейсів, що зробив перший автомобіль;
В умові сказано, що кількість рейсів була однаковою. Це значить, що і другий автомобіль зробив 8 рейсів. 
Тепер зможемо відповісти на запитання задачі, так як знаємо, що перевіз другий автомобіль 120 тон за 8 рейсів. Для цього:
120 : 8 = 15 (т) - перевозив за 1 рейс (вантажність).
Відповідь:15 т - вантажність другого автомобіля.

МАЗ - 9 т
БелАЗ - ? т, на 54 т більше, ніж МАЗ
У ? разів більше перевозить за 1 раз БелАЗ, ніж МАЗ
МАЗ і БелАЗ разом за 1 раз -? т
Скільки первозить  за один рейс МАЗ? А БелАЗ? (Невідомо, але знаємо, що на 54 т більше). На 54 більше це як? (Це стількиж (( т), та ще 54). Отже, щоб дізнатися скільки за 1 рейс перевозить БелАЗ треба 9 + 54 = 63 (т) - за 1 рейс БелАЗ. В задачі запитується: У СКІЛЬКИ разів більше перевезли БелАЗом, ніж МАЗом? Якщо У або В, то якою дією знаходимо результат? (Діленням)
63 : 9 = 7(раз) - у стільки більше;
У другому запитанні ключове слово РАЗОМ. Якою дією розв'язуємо? (Додаванням)
9 + 63 = 72 (т) - разом 2 автомобілі за 1 рейс.
Відповідь напишіть за запитаннями.

                           Для письмового виконання:
Попередню задачу розв'яжіть самостійно.

Домашнє завдання: №334, 335, зошит "3000 вправ", стор.3




Літературне читання. Народна казка. Дев'ять братів сіроманців". Хорватська народна казка. Головний герой
Хто такі сіроманці? (Вовки). Так діти, ці слова, які означають одне й теж. Як вони називаються? (Синоніми.)
Словникова робота:
Вдова - жінка, яка втратила чоловіка через те, що він помер.
Спересердя - розізлившись.
Шпичасті - як шпичаки, гострі.
Нетрі - хащі, густі рослинні зарості.
Читання про себе до слів Про що очікуєш прочитати далі? (стор.33)
. Розуміння прочитаного тексту. 
Яка дійова особа, на  вашу думку, є  основною? Так, діти, дійсно, це сестра своїх братів. І хоча казка називається "Дев'ять сіроманців", тобто про братів, що стали вовками, та головною метою твору було показати, як саме сестричка допомогла своїм братам, як любов створила чудо.
Основну, центральну фігуру в творі ще називаюь головним героєм (в даному випадку - героїнею).

Відповіді на запитання:
Як називали жінку, в якої було 9 синів?
Чим заробляла жінка на прожиття собі і дітям?
Чому розсердилася мати?
Знайдіть в казці  і прочитайте слова, якими мати прокляла своїх синів?
Хто розповів дочці матері про братів?
Яка була реакція дівчини на новину?
Чому мити не хотіла відпускати від себе дочку?
З якою метою дівчина пішла від матері?
До кого прийшла  материна дочка?
Про що попросила вона бабусю?
Чому спочатку їй було відмовлено?
Як мудро вчинила бабуся?
Яку хитрість придумала бабуся в розмові з вовками-парубками?
Про що говорили брати із сестрою?
На що згодилася дівчина, аби зняти материні прокльони?

ПРО ОЧІКУЄШ ПРОЧИТАТИ ДАЛІ? (Прочитаєте на наступному уроці).
Читання в особах.
Словесне малювання.
Якими уявляєте братів? Опишіть.

 Домашнє завдання: намалюйте героїв казки.














 






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога