Понеділок, 01.11.2021р. Математика. Утворюю число 2000 та розрядні числа 5-го розряду. Розв'язую задачі вивчених видів та обчислюю вирази.
№336 (1,2,4) для усного виконання; №336 (3) для письмового.
Задача №338 (письмово)
Аналіз:
Про що йдеться в задачі? Про що запитується? Назвіть ключові слова. Чи зможемо одразу відповісти на запитання задачі? (Ні). Чому? (Тому що не знаємо скільки зібрали агрусу). А можемо дізнатися скільки зібрали агрусу? (Так, сказано, що агрусу зібрали У 5 РАЗИ БІЛЬШЕ, НІЖ МАЛИНИ.) А скільки малини? Відомо? (Ні, але сказано, що У 3 РАЗИ МЕНШЕ, НІЖ СМОРОДИНИ.)
Корокий запис:
Смородини - 36 кг;
Малини - ? кг, у 3 рази менше, ніж смородини;
Агрусу - ? кг, у 5 разів більше, ніж малини;
На ? кг більше агрусу, ніж смородини.
Розв'язання:
1) 36 : 3 = 12 (кг) - малини;
2) 12 х 5 = 60 (кг) - агрусу;
3) 60 - 36 = 24 (кг) - на стільки більше агрусу.
Відповідь: на 24 кг більше зібрали агрусу, ніж смородини.
Задача №239 для самостійного розв'язання
№340, 341 для усного розв'язання
Уважно роздивіться рисунок. Виконайте усно.
Домашнє завдання:№343,344, зошит "3000 вправ" стор. 4
Літературне читання.
|
Дев’ять братів-сіроманці
(продовження). Розвиток умінь будувати зв’язні аргументовані оцінні судження
щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів (що у книжці сподобалось/не
сподобалось, чиї вчинки героїв заслуговують/не заслуговують схвалення і чому;
що у змісті було новим, цікавим); |
|
Домашнє завдання: читати і переказувати казку.
Інформатика. Об'єкти для створення моделей.
Визнач для кожного прикладу, яка подія змінила властивість об'єкта. Назви, яку саме.
Домашнє завдання:
Комментарии
Отправить комментарий