18 січн 2021 р.

Укр. мова. Визначаю рід іменників.


Цю інформацію сприймаємо з увагою. Виконуємо наступні вправи.

Іменники, які можна замінити словом він, належать
до чоловічого роду. До них можна додати слово мій.
Наприклад: плащ (він, мій).
Іменники, які можна замінити словом вона, належать
до жіночого роду. До них можна додати слово моя.
Наприклад: куртка (вона, моя).
Іменники, які можна замінити словом воно, належать
до середнього роду. До них можна додати слово моє.
Наприклад: пальто (воно, моє).

Виконайте вправу.

 Визначи рід поданих іменників.
Запиши їх у відповідні колонки.

Книжка, ліс, море, скромність, сором, батько,
добро, дочкà, курча, шафа, стіл, дзеркало.

ЧОЛОВІЧИЙ РІД      ЖІНОЧИЙ РІД      СЕРЕДНІЙ РІД
(він, мій)                     (вона, моя)                      (воно, моє)

Прочитай текст. Спиши. Визнач рід виділених іменників. Познач його над словами.

У Вінниці
 є цікаві скульптури.
На одній з вулиць стоїть бронзовий музикант. На іншій — поет. Біля будинку сидять художник і його пудель. Є ще дівчина на кулі, одягнута у вишиванку. А в центрі міста — велична власниця готелю, одягнена в металеве мереживо.
Біля цих скульптур усі охоче роблять сåлфі.

Жіночий рід  -  ж.р.
Чоловічий рід  -  чол.р.
Середній рід  -  с.р.

Математика. Розв*язуємо задачі. Розв*зуємо рівняння

Уважно читаємо задачу. Аналізуємо.
Про що йдеться в задачі? Які є числові дані? Про що говорять перші два числові дпні? А наступні два числа? Про що запитується в задачі? Чи одразу дамо відповідь на це запитання? Чому? А чи зможемо взнати скільки дерев обкопав тато? А Олег? А тепер відповімо на запитання задачі?

Запишіть дані в таблицю. Розв*яжіть задачу. 

А тепер залишимо умову тією ж. А запитання буде звучати так : НА скільки більше обкопав дерев тато, ніж Олег?

Запишіть тільки дію і відповідь.
А тепер запитання звучить так :
У скільки разів більше дерев обкопав тато, ніж Олег.
Запишіть тільки дію, якою ви зможете взнати це. Без розв*зка і відповіді.

Розв*язуємо рівняння №231.

Перед розв*занням пригадуємо назви компонентів.Як знаходимо невідомі компоненти. А ще, що треба зробити, щоб розв*язати ускладнене рівняння.

Тренуємося у знаходженні значень виразів №232.

ЯДС. Що утворює опорно-рухову систему.
У Вінниці є цікаві скульптури.
На одній з вулиць стоїть бронзовий музикант. На іншій — поет. Біля будинку сидять художник і його 
пудель. Є ще дівчина на кулі, одягнута у вишиван- ку. А в центрі міста — велична власниця готелю, 
одягнена в металеве мереживо.
Біля цих скульптур усі охоче роблять селфі.

ЯДС. Опорно-рухова система





Засвоїти, що собою явлє опорно-рухова система людини. Які її функції.

Літературне читання


Прочитати оповідання, переказувати, відповісти на запитання після тексту.

ДІТ
 Дизайнерське проектування – моделювання та конструювання. Експериментування з використанням трубочки під паперові рушники. Виготовлення підставки для олівців









Далі - ваша фантазія і можливості.



































.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога